22 Mayıs 2015 Cuma

Kübra anne oldu :)





  Bazen insanın hayatı bir anda değişir ya benimkisi de öyle oldu. İyikide oldu :)
  Hamilelik karşıdan ne kadar da zararsız duruyordu halbuki..
  İlk öğrendiğimde bir kaç gün başka hiç bir şey düşünemedim evde başka hiç bir şey konuşulmadı, öyle ki dokuz ay öyle geçecek sandık:) Ama sonra alıştık, normal yaşantımıza dönmeye başladık. Tabi yine iki lafımızdan biri karnımdaki mucizeydi.
  Hamilelik esnasında bulantılar, ağrılar, hormonel ve duygusal bozukluklar gibi zorlukları yaşarken bir yandan hep bir telaş içerisinde geçti günlerim.  Zaten 9. aya kadar çalıştım, akşam eve geldiğimde saat 8.30 -  9.00 sularında bir köşede uyumuş oluyordum. Başından gebelik geçmiş arkadaşlarım bilir uykunun etkisini :) Tabi bütün bunlardan dolayı blog yazmaya fırsat bulamadım. Aslında bir hamilelik günlüğüm olsun istiyordum ama insanın keyfi olmayınca bir şey yapasıda gelmez ya benimki de öyle oldu. Fakat hamilelikte ve anne olduktan sonra yaşadığım tüm tecrübeleri başımdan geçenleri tek tek paylaşmak istiyorum. Mina'dan fırsat buldukça :)) Fırsat buldukça diyorum zira yemek yapmam, kahvaltı etmem, lavoboya gitmem dahi fırsat bulabildiğimde gerçekleşiyor. Yine de bence dünyanın en güzel şeyi, en değişik duygusu.
  Bir evlada sahipseniz artık her şeye sahipsiniz.
  En müthiş duygulara ve tarifsiz endişe ve korkulara sahipsiniz. Daha çoook söyleyeceklerim var, yazmak için sabırsızlanıyorum :)


   Sevgiyle kalın..

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Sağlıkla büyüsün prensesin. Biz de 6. ayımızı bitirmek üzereyiz. Tecrübelerini paylaşırsan seve seve okuruz.
    Sevgi ve sağlıkla. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun. Mina bu gün 7.ayından gün aldı. Siz hamilesiniz sanırım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :) Sevgiler..

      Sil
  2. Hoş geldin:)
    Bir ara hiç gelmeyeceksin buralara diye korkmuştum:)
    Hazır headerına minayıda eklemişken..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınn.. yorumunu hiç görmemişim.. keşke daha sık uğrayabilsem, yazamasamda senin gibi özel bloggerları takip ediyorum ama ;)

      Sil