16 Ağustos 2015 Pazar

Doğum Öncesi Son Hazırlıklar

  Hamileliğinin tadını çıkartmak nasıl olur ki acaba? Ben pek bilemedim de:) Bulantılardan, ağrılardan tadını çıkartamadım ben bu gebeliğin. Nazlanamadım doğru düzgün, düşünüyorum da hamile kalmadan önce ''bi hamile kalayım her şeyi isteyeceğim gece yarısı kalkıp onu bunu aş ereceğim'' derdim, ama olmadı, yapamadım. Bir şey yiyip içemedim ki :)) Ama bir iki sefer turşu suyuna aş ermiştim. Tek anımsadığım bu yani.
  Gebelik sıkıntılı geçince canı da bir şey yapmak istemiyor insanın. Sekiz aylıktım hala hastane çantam hazır değildi çünkü alışverişe çıkmamıştık.  Sekizinci ayın ortalarında alışverişe başladık.
  Ben iki sefer alışverişe çıktım. Mina için çok alış veriş yapmadık. Hastane çıkışı,battaniye,havlu,küvet,bir kaç iç badisi, bir kaç zıbın, üç dört tane papili alt ve  yine bir kaç pijama aldım. Biraz da büyük sözü dinledim. Gerçekten Mina bir giydiğini 16 - 17 gün sonra giyemiyordu çünkü çok hızlı büyüyordu. daha sonra eve gelen giden, bebek mevlüdüydü derken baktım ki dolabı doldu da taştı. Ve bir çok kıyafetini giyemeden dağıttım Mina'nın.
 9. ayda  hastane çantamızı hazırladım. Çanta dediğime bakmayın orta boy bir valizdi kendisi :)) O valiz bir süre bekledi Mina kuşun odasında. Bu arada odasını hazırladık, eşyalarını yıkayıp ütüleyip yerleştirdim.
  Her geçen gün heyecanım arttı, merakım tavan yaptı. Hayatta hiç bir şeyi bu kadar çok merak etmedim. Nasıl olacaktı? Neye benzeyecekti? Ses tonu nasıl olacaktı? Hepsi kafamda uçuşuyordu. Her gün konuştuk onunla, müzik dinlettim. Onuda kavuşmaya hazırladım.

21.11.2014 Cuma saat 16,52 de doğdu Mina'mız. İlk sesini duyduğum an ağlamaya başladım. Hele yanıma getirdiklerinde o an hayatımın en güzel anıydı hiç şüphesiz.Hemşirenin ''çok güzel bir bebeğin olduuu'' deyişi hala kulaklarımda, artık yeni bir hayat başlamıştı hepimiz için. O ilk gece onu izlemekten nefesini dinlemekten hiç uyumadım. Sonraki gecelerde ağlamasından uyuyamadım :) Buna alışmalıydım zira uykusuzluk artık hep yakamda olacaktı :)








               Merhaba uykusuz yorgun depresif günler, Merhaba canımın parçası kızım Mina'm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder